Uwaga azbest
BURMISTRZ MIASTA I GMINY NOWY DWÓR GDAŃSKI INFORMUJEPrzypominam, iż corocznie do dnia 31 grudnia, właściciele, zarządcy lub użytkownicy miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zwierające azbest, zobowiązani są do poddania ich przeglądom, w celu stwierdzenia obecności azbestu i oznakowaniu oraz przedłożenia wyniku inwentaryzacji w formie pisemnej:
- właściciel, zarządca , użytkownik przedkłada informację wojewodzie
- osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację burmistrzowi
-
Informacje przedkłada się wg poniższych wzorów
WZÓR
INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
I MIEJSCU ICH WYKORZYSTANIA
Miejsce, adres .................................................................................................................
właściciel/zarządca/użytkownik
a) osoba prawna – nazwa i
adres ............................................................................
b) osoba fizyczna – imię, nazwisko,
adres .................................................................
Tytuł własności ................................................................................................................
Nazwa, rodzaj wyrobu np. płyty azbestowo-cementowe płaskie lub faliste stosowane w budownictwie, rury i złącza azbestowo –cementowe
Ilość (m2, tony ) np. pomiar z natury, dokumentacja
techniczna...........................................
Przydatność do dalszej eksploatacji - zgodnie z zał. Nr 1 rozp. w sprawie sposobów bezpiecznego użytkowania oraz warunków usuwania wyrobów zawierających
azbest z 1998r. (Dz.U. Nr 138, poz. 895)
Przewidywany termin usunięcia wyrobu:
a) okresowej wymiany z tytułu zużycia wyrobu ........................................................
b) całkowitego usunięcia niebezpiecznych materiałów i substancji ..............................
Inne istotne informacje o wyrobach – np. informacja o oznaczeniu na planie sytuacyjnym terenu instalacji lub urządzenia zawierającego
azbest ..............................................................................................................................
Data
podpis
WZÓR
INFORMACJA O WYROBACH ZAWIERAJACYCH AZBEST, KTÓRYCH WYKORZYSTANIE
ZOSTAŁO ZAKOŃCZONE
Miejsce, adres ...............................................................................................................
właściciel/zarządca/użytkownik
osoba prawna – nazwa i adres .............................................................................
osoba fizyczna – imię, nazwisko, adres .................................................................
Tytuł własności .............................................................................................................
Nazwa, rodzaj
wyrobu ...................................................................................................
Ilość (m2, tony ) - np. pomiar z natury, dokumentacja
techniczna .....................................
Rok zaprzestania wykorzystywania wyrobów ..................................................................
Planowane usunięcia wyrobów:
sposób ............................................................ ...................................................
przez kogo ................................................................................... ......................
termin .................................................................................................................
Inne istotne informacje – np. informacja o oznaczeniu na planie
sytuacyjnym .....................
Data
podpis
Podstawa prawna § 7 Rozporządzenia z dnia 23.10.2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest. (Dz.U. Nr 192, poz. 1876)
Wypełnione ankiety należy przesłać lub dostarczyć na adres Urzędu Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3, do sekretariatu lub pok. Nr 13
metryczka
Wytworzył: administrator (1 lutego 2008)
Opublikował: Tomasz Rudziński (5 lutego 2008, 09:32:11)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 17085