Zarządzenie nr 103Burmistrzaz dnia 21 czerwca 2007w sprawie powołania i zadań komisji ds. odbioru Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Kępkach.

Zarządzenie nr 103
Burmistrza
z dnia 21 czerwca 2007


w sprawie powołania i zadań komisji ds. odbioru Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Kępkach.

Zarządzenie  NR 103
Burmistrza Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański
z dnia 21 czerwca  2007r.
 
 
 
w sprawie : powołania i zadań komisji ds. odbioru Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Kępkach.
 
 
 
         Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r.               o samorządzie gminnym  (j.t. z 2001r. Dz.U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co  następuje :
 
 
§ 1.
 

Powołuję Komisję ds. odbioru Niepublicznej Szkoły Podstawowej               w Kępkach w osobach : 1/ Bożena Aleksandrzak – podinspektor ds. oświaty – przewodnicząca
2/ Sylwester Ligęza -  podinspektor ds. budownictwa – członek
3/Jolanta Tkacz – inspektor ds. geodezji i gospodarki gruntami – 
    członek.
§ 2
 

Do zadań Komisji określonej w § 1  należy protokolarne przejęcie od Dyrektora Szkoły  Pani Agnieszki Tepper następującego mienia stanowiącego  własność Miasta i Gminy  Nowy Dwór Gdański              1/ budynku szkoły o powierzchni całkowitej 450 m2
2/ działki nr 168 o powierzchni 0,26 ha
3/ sprzętu i wyposażenia szkoły

Mienie , o którym mowa w ust. 1  należy spisać na arkuszach spisu      z natury wg stanu na dzień  1 września  2007r.
Na odrębnych arkuszach spisu  z natury należy spisać sprzęt                i wyposażenie zniszczone i uszkodzone które zdaniem Komisji powinny ulec likwidacji .
Spisu należy dokonać  w obecności osoby  odpowiedzialnej -   Pani Agnieszki Tepper .  
 
 
 
 
 
 
 
§ 3.
 

Przejecie mienia, o którym  mowa  w § 2  należy dokonać w okresie       od 1 września 2007r.  do dnia 7 września 2007r.
Całość dokumentacji związanej  z odbiorem  Niepublicznej Szkoły Podstawowej   w Kępkach  przewodnicząca Komisji przekaże Zastępcy Burmistrza Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański do dnia 12 września 2007r.  
§ 4
 
Wykonanie Zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański, Skarbnikowi Gminy, Kierownikowi Referatu Gospodarki Mieniem Komunalnym , Rolnictwa i Ochrony Środowiska .
 
§ 5
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Uzasadnienie
 
 
 
W dniu 8 sierpnia  2001 r.  pomiędzy Miastem i Gminą Nowy Dwór Gdański i Panią  Agnieszką  Tepper Dyrektorem Niepublicznej  Szkoły Podstawowej w Kępkach zawarta została  umowa  użyczenia budynku szkoły wraz  z wyposażeniem  i sprzętem oraz działką  nr 168 o pow. 0,26 ha .
Umowa zawarta została w celu prowadzenia Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Kępkach .
Pismem z dnia 30.05.2007r. Pani Agnieszka Tepper złożyła wniosek   do Burmistrza Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański o rozwiązanie umowy użyczenia z dniem 31 sierpnia 2007r.
Burmistrz na posiedzeniu w dniu 15.06.2007r.  wyraził zgodę na  rozwiązanie umowy .
Wobec konieczności przejęcia mienia komunalnego wydanie Zarządzenia jest uzasadnione .
 
 
 

metryczka


Opublikował: Tomasz Rudziński (5 lutego 2008, 12:53:49)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2095