Zarządzenie nr 73Burmistrzaz dnia 27 kwietnia 2007w sprawie pokryć dachowych

Zarządzenie nr 73
Burmistrza
z dnia 27 kwietnia 2007


w sprawie pokryć dachowych

Zarządzenie Nr 73
z dnia 27 kwietnia 2007
Burmistrza Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański
 
 
Na podstawie § 5 Uchwały Nr 52/VII/2007 z dnia 26 kwietnia 2007r. Rady Miejskiej w Nowym Dworze Gdańskim w sprawie:  przyjęcia regulaminu finansowania w 2007r. zadania pn. BEZPIECZNE USUWANIE ETERNITOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH W GMINIE NOWY DWÓR GDAŃSKI, zarządzam co następuje:
 
§ 1
Powołuję Komisję  ds. rozpatrywania wniosków złożonych w ramach realizacji zadnia pn. BEZPIECZNE USUWANIE ETERNITOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH W GMINIE NOWY DWÓR GDAŃSKI w składzie:
1.    Jolanta Strzelczyk         – inspektor ds. ochrony środowiska – 
                                             Przewodnicząca

Waldemar Prorok          – inspektor ds. infrastruktury komunalnej –     Wieceprzewodniczący

Justyna Nosarzewska   – podinspektor ds. inwestycji –    członek
 
§ 2
 
Zadaniem Komisji jest:
a)     Sprawdzenie zgodności złożonych wniosków z wymaganiami w/w regulaminu.
b)     Wnioskowanie do Burmistrza i Skarbnika Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański o wydanie zgody w sprawie zakwalifikowania do udziału w zadaniu „Bezpieczne…”
zgodnie z Regulaminem pracy Komisji, stanowiącym załącznik Nr 1 do Zarządzenia.
 
§ 3
Formę zaproszenia do składania wniosków stanowi załącznik nr 2.
 
§ 4
 
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański.
§ 5
 
 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik Nr 1
do Zarządzenia  nr 73/2007
Burmistrza Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański
z dnia 27 kwietnia 2007 r.
 
REGULAMIN
Pracy Komisji ds. rozpatrywania wniosków złożonych w ramach realizacji zadnia pn. BEZPIECZNE USUWANIE ETERNITOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH W GMINIE NOWY DWÓR GDAŃSKI
 
§ 1
 
1.      Komisja obraduje na posiedzeniach zamkniętych bez udziału wnioskodawców.
2.      Komisja prowadzi rejestr wpływających wniosków.
 
§ 2
 
1.      Komisja rozpatruje wnioski zgodnie z Uchwałą Nr 52/VII/2007 z dnia 26 kwietnia 2007r.  Rady Miejskiej w  sprawie:  przyjęcia regulaminu finansowania w 2007r. zadania pn. BEZPIECZNE USUWANIE ETERNITOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH W GMINIE NOWY DWÓR GDAŃSKI
2.      Komisja sprawdza czy wnioski są złożone przez podmioty uprawnione, czy są kompletne pod względem formalnym i posiadają stosowne załączniki.
3.      Wnioski niekompletne zostają odrzucone.
 
§ 3
 
1.      Członkowie Komisji na podstawie tabeli określającej udział własny wnioskodawców w realizacji zadania, dokonują ewentualnej korekty i zatwierdzają wysokość deklarowanej kwoty.
2.      Komisja  przygotowuje listę kompletnych wniosków i wnioskuje do Burmistrza i Skarbnika Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański o wydanie zgody w sprawie zakwalifikowania do udziału w zadaniu „Bezpieczne…”
 
§ 4
 
 
1.      Do zadań Komisji należy przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, celem wyłonienia w drodze przetargu  przedsiębiorcy , któremu zlecona zostanie usługa określona w Regulaminie finansowania w 2007r. zadania pn. BEZPIECZNE USUWANIE ETERNITOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH W GMINIE NOWY DWÓR GDAŃSKI.
2.      Komisja dokonuje potwierdzenia wykonania prac na podstawie karty przekazania odpadów oraz informacji o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystanie zostało zakończone.
3.      Komisja przygotowuje zestawienie z realizacji zadania, celem rozliczenia finansowego pomiędzy Miastem i Gminą a przedsiębiorcą wykonującym usługę.
4.      Komisji przysługuje prawo kontroli nieruchomości zakwalifikowanych do udziału w realizacji zadania.
 
§ 5
 
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności zgłoszeń do kwoty przewidzianej w 2007 r. na realizację zadania pn. BEZPIECZNE USUWANIE ETERNITOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH W GMINIE NOWY DWÓR GDAŃSKI.
 
 
Zalacznik Nr 2 do zarządzenia
Zaproszenie do składania wniosków
 
Burmistrz Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański zaprasza do składania wniosków o udział i przyznanie środków finansowych na realizację zadania „BEZPIECZNE USUWANIE ETERNITOWYCH POKRYĆ DACHOWYCH W GMINIE NOWY DWÓR GDAŃSKI”

Celem przedsięwzięcia jest usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Nowy Dwór Gdański, a przez to wyeliminowanie szkodliwego wpływu i niebezpiecznych dla zdrowia skutków działania azbestu.
Wnioski składać mogą:
wspólnoty mieszkaniowe, osoby fizyczne, nie będące przedsiębiorcami, mające tytuł prawny do budynku/działki znajdującego się na terenie miasta i gminy Nowy Dwór Gdański
Zasady finansowania:

Realizacja zadania obejmuje koszt demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest pozyskanych w trakcie wymiany pokryć dachowych lub elementów elewacji.
Realizacja zadania nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych lub elewacji.
Wnioskodawca zakwalifikowany do udziału w zadaniu zobowiązany jest do pokrycia części kosztów związanych z realizacją zadania i wpłaty na konto Urzędu deklarowanej kwoty pieniężnej zgodnej z poniższymi zasadami: Lp
 
Powierzchnia dachu [m2]
Deklarowana kwota [zł]
1
Do 50
100
2.
50-100
200
3.
100-200
300
4.
200-500
400
5.
500-1000
500
6.
>1000
500+100
za każde rozpoczęte 250 m2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Deklarowaną kwotę należy wpłacić na konto wskazane przez Urząd w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania do zapłaty, co jest warunkiem ostatecznego zakwalifikowania do udziału w realizacji zadania. 
Demontażu, transportu i utylizacji odpadów zawierających azbest dokona firma wyłoniona przez Urząd.
Rozliczenie finansowe nastąpi pomiędzy Urzędem a firmą wykonującą zlecenie, wyłonioną na zasadach określonych w przepisach. Wyłączenia finansowania:
Realizacja zadania nie obejmuje wykonania dokumentacji technicznej.
Realizacja zadania nie obejmuje tych osób fizycznych, które we własnym zakresie zdemontowały pokrycie dachowe i wywiozły odpady azbestowe pochodzące z wymiany pokryć dachowych lub elewacji budynków, których są właścicielami.
Termin składania wniosków: od 30 kwietnia 2007 do 21 maja 2007 roku, do godz. 15:30, Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański, Wejhera 3, pok.17
Wnioski będą przyjmowane do kwoty środków finansowych przewidzianych w Gminnym Funduszu Ochrony Środowiska na zadanie pn. „Bezpieczne usuwanie eternitowych pokryć dachowych  w Gminie Nowy Dwór Gdański”.
Kolejność realizacji następować będzie według daty wpływu kompletnych wniosków do Urzędu Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański.
Otwarcie wniosków: na bieżąco
Szczegółowe informacje na temat konkursu są dostępne w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański po.13, pod numerem telefonu (0-55) 2472401 w.23, tablicy ogłoszeń, stronach BIP www.miastonowydwor.pl zakładka ochrona środowiska
Niezbędne formularze dostępne są na stronie www.miastonowydwor.pl oraz pok.13 Urząd Miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański,
 

metryczka


Opublikował: Tomasz Rudziński (5 lutego 2008, 14:09:10)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1382